این فیلم از غبار روبی حرم اقا امام حسین(ع)هستش امیدوارم خوشتون بیاد...

لینک دانلود


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, | 16:22 | نویسنده : مهدیه سعیدی |

این فیلمو ضبط کردم که مراسم عوض کردن پرچم امام حسین(ع)هستش ......امیدوارم لذت ببرید.

لینک دانلود


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, | 16:16 | نویسنده : مهدیه سعیدی |

چه روزها که یک به یک غروب شد,نیامدی       چه بغض ها که در گلو رسوب شد,نیامدی 

خلیل اتشین سخن,تبر به دوش بت شکن        خدای ما دوباره سنگ و چوب شد,نیامدی 

برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه         ولی برای عده ای,چه خوب شد نیامدی 

تمام طول هفته به انتظار جمعه ام                   دوباره صبح,ظهر,نه!غروب شد,نیامدی             


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, | 16:2 | نویسنده : مهدیه سعیدی |

پیامبر اکرم (ص)میفرماید:

دربهشت فرشتگانی را دیدم که با خشت هایی از طلا ونقره قصری میساختند.انها گاهی دست از کار میکشیدند وبعداز مدتی دوباره شروع به ساختن میکردند.

از انان پرسیدم:چرا ناگهان دست از کار میکشید؟گفتند:وقتی مصالح ساختمانی ما تمام میشوددیگر نمیتوانیم کار کنیم.پس منتظر میشویم تادوباره بای ما مصالحی بفرستند.

پرسیدم مصالح کار شما چیست؟

گفتند:هنگامی که مومنی در دنیا میگوید:سبحان الاه والحمد لاه ولا اله الاالاه والاه اکبر.این کلمات او در این جهان تبدیل به خشت های طلا ونقره میشودوما برای اوبااین خشت ها قصر میسازیم وهرگاه گفتن این کلمات را قطع کند مصالح ما نیز تمام میشود.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:23 | نویسنده : فاطمه رمضانی |

همه به او میگفتند:(رفیق امام صادق(ع)

ان روز هم مثل همیشه در راه با امام صادق (ع)صحبت میکردند که وارد بازار شدند. خدمت کارش نیز پشت سر انها حرکت میکرد.در میانه راه ناگهان برگشت وپشت سرش را نگاه کرداما خدمت کارش را ندید. مقداری که راه رفتنددوباره برگشت ولی باز هم خبری از خدمت کارش نبود. وقتی برای سومین بار پشت سرش را نگاه کرد وباز هم او را که حواسش به مغازه ها بود و کمی عقب مانده بود ندبد خیلی عصبانی شد.

کمی بعد وقتی چشمش به خدمت کارش افتاد با خشم دشنام زشتی به پدر و مادر او داد و گفت:تاحالا کجا بودی؟؟؟؟ تا این جمله از دهانش خارج شد امام صادق(ع) دستش را به علامت تعجب بلند کرد و بر پیشانی خود زد و فرمود:

سبحان الاه: تو به او و خاندانش چنین دشنامی میدهی؟ من تورا به تقوا وپرهیز کاری میشناختم. اما اکنون معلوم شد که تو در تقوایی نیستی...

مرد فورا جواب داد:ای فرزند رسول خدا این مرد اهل سرزمین های کفر است و پدر و مادرش نیز اهل انجا هستند. انها اصلا مسلمان نیستند. امام باز هم اورا نصیحت کرد اما ان مرد زیر بار نمیرفت پس از اینکه مشخص شد او فردی فحاش است و نه تنها از عمل زشت خود پشیمان نیست بلکه از این کار دفاع هم میکند امام از او جداشد و دیگر کسی اورا با امام صادق (ع) ندید 

                                                      **********

برگرفته از کافی. ج2.ص324


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:22 | نویسنده : فاطمه رمضانی |

حضرت علی (ع)  میفرماید

هنگامی که سخن میگویید شناخته می شوید زیرا انسان زیر زبان خود پنهان است.              

 

                                        ****

امام حسن عسگری(ع) می فرماید:

 

زشتی ها همگی در خانه ای جمع شده اند که کلید ان دروغ است.

 

                                       ***


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:21 | نویسنده : فاطمه رمضانی |

حضرت محمد 0ص0 می فرماید 

یک درهم صدقه از ده شب نماز مستحبی افضل است.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:20 | نویسنده : |

سلام براتون فیلم حضرت ابوالفضل (ع)رو گذاشتم حتما دانلود کند وببینید.

لینک دانلود


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:14 | نویسنده : مهدیه سعیدی |

♥خـــــــدا♥ 

 

سلاااااااام...امروز با یه لینک دانلود فیلم غریبه اومدم لطفا دانلود کنید وببینید ...هرکی نبینه نصف عمرش بر فنا رفته پس لطفا دانلود کنید چون ضرر نمیکنید

لینک دانلود


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 آبان 1393برچسب:, | 22:11 | نویسنده : مهدیه سعیدی |

. صحنه عجيب و حادثه عظيمى كه تا بشريت در اين عرصه خاكى، حيات دارد آن را فراموش نخواهد كرد و تاريخ بشرى هرگز آن را از خاطره ها محو نخواهد نمود. حادثه اى كه گستره آن در قلمرو افكار مسلمين محدود نبوده بلكه قرنهاست كه افكار آزادگان عالم و متفكران اديان ديگر را به خود معطوف ساخته است. روز عاشورا که روزى آشنا براى همه فطرتهاى پاك بشرى است و قلبى نيست كه با آن صميمى نباشد.
اما آنچه كه در این قسمت در صدد بیان آن هستيم يك نكته از هزار نكته ظرایف برجسته ظهر عاشوراست. عمل و سيره اى که تا روز قيامت از افتخارات لشكر حق بوده و پيروان و ياران واقعى آن امام همام از آن عمل و سيره پيشواى خود بر عالميان مباهات می ورزند. و آن هم نماز ظهر عاشوراى فرزند پاك زهراست. نمازى كه هم فريضه ظهر بود و هم نماز شهادت، هم نماز عشق بود و هم نماز طهارت.
راستى قيام براى نماز در آن حساس ترين لحظات مصاف به چه معناست. چرا امام در ظهر عاشورا با اين كه از هر سو هدف تيرهاى دشمن بود نماز را به پا داشت. آيا مگر در آن موقع اضطرار، امام معذور نبود؟
آيا اگر امام نماز را در اوّل وقتش اقامه نمی كردند و شربت شهادت می نوشيدند مأجور نبودند؟
و آيا خداوند در قيامت با آن همه ايثارش از ترك فريضه ظهر عاشورا از او سوال و درخواست می كرد؟
و آيا آن همه اخلاص و ايثار امام جايگرين دو ركعت نماز ظهر عاشوراى او نمی شد؟
چیزی كه آن عمل را باعث گرديد محور قيام امام را شكل می داد و آن دو انگيزه مهم بوده است كه اگر درك نگردد به نظر می رسد كه پيام عاشورا به صورت كامل درك نشده است.
آن دو عنصر عبارتند از:
الف ـ روح عبوديت و تسليم پذيرى امام(عليه السلام) در مقابل معبود خويش.
ب ـ توجه دادن و اهميت به نماز و نقش و سازندگى آن.
اما روح عبوديت امام حسین (عليه السلام) :
ترديدى نيست در اين كه تجلى ايمان آدمى در عبوديت او نهفته است و سيره همه انبيا و اوليای الهى بر اين بوده است كه در مقابل معبود و خالق خويش تسليم بوده اند. با دقت و توجه در رفتار و اعمال ائمّه معصومين (عليهم السلام) به اين نتيجه می رسيم كه همه كمالات معنوى و درجات عرفانى و مراتب روحانى آنها محصول روحيه تعبد در مقابل عظمت خالق و پست شمردن و عدم اعتنا به قدرتهاى پوشالى و تصنعى بوده است.
سيره عملى آنها مبيّن اين نكته است كه ديندارى با ايستادگى در مقابل دستورات و تعاليم دين، زمانى كه منافع مادى انسان در تعرض ديگران است يا جان آدمى در معرض مخاطره باشد قابل جمع نيست و ديندار واقعى به كسى گفته نمی شود كه دين را براى حفظ منافع مادى و شخصى طلب كند انسان مؤمن دين را براى آن اختيار نمی کند كه هميشه حافظ منافع او باشد و هرگاه آن منافع در اثر حوادث روزگار متزلزل گرديد آن را رها سازد.
اشتغال به يك منصب و مقام اجتماعى، دست يابى به مقامات علمى، اكتساب ثروت و متاع دنيوى، قرار گرفتن در محافل و مجامع عمومى، وقوع اختلافات و منازعات شخصى و دهها مسائل ديگر می تواند از آزمايشات الهى باشد.
اگر روحيات باطنى و اعمال ظاهرى انسان در همه اين حالات ثابت ماند چنين فردى در دينداريش صادق است ولى اگر اندك تفاوتى در حالاتش ايجاد شود به همان اندازه نفاق در او رخنه كرده است.
اين حالات استوار و ثابت در زندگى بزرگان دينى ما بسيار به چشم می خورد.
پيام بلند اين حركت امام (عليه السلام) در روز عاشورا و اقامه نماز، مبيّن غايت و صلت عاشق با معشوق و مُحِب با محبوب خويش است كه اين حلقه در سخت ترين شرايط گسستنى نيست. اين است الگو و اسوه همه عاشقان حق و هر آن كس كه داعيه اطاعت محض و عشق به وصال حق را در سر دارد بايد چنين باشد.
و اما توجه به نماز و نقش سازنده آن :
دومين پيامى كه می توان از اقامه نماز امام حسین (عليه السلام) در ظهر عاشورا گرفت اين است كه نماز از تعاليم اكيد در اسلام است و جزو احكام و تكاليفى نمی باشد كه در مواقع حساس زندگى از مكلّف ساقط گردد. نماز همانند روزه و حج و خمس و جهاد نيست كه با اين كه حكم وجوب بر آنها آمده در زمان اضطرار، حكم وجوب از آن برداشته شود. جايگاهى كه نماز در دين دارد هيچ كدام از احكام ديگر ندارند. يعنى موقعيت نماز در دين بالاترين موقعيت و آثار و بركات آن از برترين آثار است.پس نماز چون روزه نيست كه اگر انسان در سفر باشد و يا به بيمارى مبتلا گردد از گردنش ساقط شود و يا مثل حج نيست كه در زمان استطاعت مالى در تمام مدت عمر يك بار بر او واجب گردد. و همانند جهاد نيست كه مشروط به سلامت جسمانى باشد.

صحبتهای کارشناس محترم حجت الاسلام والمسلمین علی ناطقی مدرس حوزه علمیه امام جواد (ع) در شهر مقدس قم:
« برای جامعه اسلامی مخصوصاً پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) روشن و واضح است که مهمترین پیام نماز ظهر عاشورا، زنده نگه داشتن دین اسلام و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
امام حسین (ع)، خود در بیانی می فرمایند: من عاشق نمازم و به همین خاطر در سخت ترین شرایط در میدان جنگ ، دست از محضر پروردگار برنداشتند و نماز خود را اقامه کردند.
قیام امام حسین (ع) برای این است که برنامه ها و احکام دین حتی در معرکه جنگ و حتی در مقابل دشمن هم برقرار باشد. پس قیام امام حسین (ع) در روز دهم محرم و اقامه نماز او در این روز می رساند که جهاد، جنگ و اسارت و بیچارگیهایی که امام حسین (ع) و یاران با وفایش متحمل شده اند، همه برای حفظ دین بوده است.
مردم افغانستان هم با تأسی از این قیام، چهارده سال قیام خویش را در پیش گرفتند تا قرآن و اسلام را زنده نگه دارند و کلمه طیبه « لا اله الا الله » را از مناره های مساجد پخش کنند تا در سایه سار چنین شرایطی، مردم در محور قرآن و عبادت الهی و نماز نفس راحتی بکشند.»

نماز از اصولى است كه در تمام مراحل زندگى در حيات آدمى پابرجاست و هرگز به بهانه سفر، نقص عضو، مرض و بيمارى، كمبود وقت و بهانه هاى ديگر از انسان ساقط نمی شود. اگر در تمام لحظات زندگى انسانها از روزى كه بشر پا به عرصه اين جهان خاكى گذاشت تا زمانى كه بشر از اين عالم رخت بر می بندد بتوان زمانى را لحاظ كرد كه در آن زمان نماز از انسان ساقط گردد بايد آن زمان را ظهر عاشورا و آن شخص را امام حسين(عليه السلام) دانست. چون به جرأت می توان گفت كه سخت تر و حساس تر از شرايط امام حسين(عليه السلام) در روز عاشورا براى هيچ انسانى به وقوع نپيوست و در حقيقت امام به تنهايى تمام بلاهاى تاريخ را از دست شقی ترين انسانها در طول تاريخ بشرى به جان خريد اما از نماز خويش غافل نماند.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 آبان 1393برچسب:, | 20:13 | نویسنده : مهدیه سعیدی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.